Terugreis

15 juni 2022 - Nieuwegein, Nederland

Op zondag had ik al veel gereisd en heb in Kortrijk een hotel genomen. Op maandag het laatste deel met de trein tot Utrecht en daarna nog de fietstocht terug naar Vianen.

Ik kijk terug op een hele bijzondere ervaring, waarbij reizen, verkennen en ontmoeten centraal stonden.

Nu weer een periode thuis en de ervaringen gebruiken voor de aanpak van het vervolgtraject. Een deel samen met zoon Pim maakt het ook speciaal.

Zoals het nu gepland staat, reizen Pim en ik op 20 augustus naar Tours.

Huiswerk ter voorbereiding!

20220615_135747

1. Jacquelien en Harm:
    15 juni 2022
    Loek we hebben genoten van je reisverhalen. Door je leuke schrijfstijl en je mooie foto's kwamen we steeds lekker in de sfeer! Knap van je hoe je je steeds in de regen en (ook vaak noodgedwongen) in je tentje hebt gered. De komende tijd wel het klimmen nog beter oefenen! Vanuit Aduarderzijl wensen we je even lekker bijkomen toe. Groetjes Jacquelien en Harm.
  2. Rob:
    30 juni 2022
    Loek wat een prachtig verslag van deze mooie reis, ik heb genoten !