voorbereiding 2

20 mei 2022 - Nieuwegein, Nederland

In een driedaagse fietstocht heb ik ervaren om weer te fietsen met een volledige bepakking met o.a. tent en slaapspullen.

Maandag 16 mei: Van Vianen naar Haarlem met heel veel tegenwind 75 km en bij aankomst was ik net te laat om nog de startstempel op te halen bij het VVV-kantoor. Eerste genoten van een pilsje en daarna een camping opgezocht aan Het Spaarne.

Dinsdag 17 mei: Eerst stempel gehaald bij het VVV-kantoor en daarna begonnen aan het eerste deel van de fietspelgrimsroute.

20220517_100445

Uiteindelijk na een tocht van bijna 70 km overnacht op een camping in Bergschenhoek.

20220517_194220

Woensdag 18 mei: De tocht ging o.a. langs Kinderdijk (toevallig met heel weinig toeristen) naar Oud Alblas en vandaar weer van de route af richting Vianen. Het werd een warme dag met eveneens ruim 70 km op de teller.

20220518_123257

Een geslaagde driedaagse al moet het "zitvlak" nog wennen!

1. Harry:
    23 mei 2022
    We gaan je zeker volgen en wensen je veel succes en fietsplezier!
  2. Andries Dijkxhoorn:
    24 mei 2022
    Het begin is er. Succes met de tocht en uiteraard volgen we je tijdens je (mooie) tocht.
  3. Robert koch:
    25 mei 2022
    Ha Loek, 'n mooi fietstocht en ik zal je volgen!
  4. Ria Blok:
    26 mei 2022
    Hoi Loek, al een paar dagen onderweg en lekker trappen tegen de wind in. (Of achter je). In ieder geval succes en ook plezier. We volgen je en route .
  5. Jolanda Lemcke:
    26 mei 2022
    Ha Loek,
    We volgen je terwijl we zelf ook reizen. We wensen je een mooie tocht: hoofd leger maken en opnieuw vullen.
  6. Wim:
    28 mei 2022
    Hoi Loek,
    Geniet van je prachtige reis👍👍het zal best weleens lastig worden maar eeuwige roem is je beloning
  7. Loek Hendriks:
    29 mei 2022
    Hoi Loek,
    Veel plezier op je tocht. Leuk om je te volgen.
  8. Sam schillemans:
    30 mei 2022
    Hoi Loek, veel plezier en succes met de eerste tocht naar Breda!
  9. Jos:
    30 mei 2022
    Loek, veel succes met de eerste etappes. Je start met goed weer, niet te warm, niet te koud en droog, moet lukken dus
  10. Ria Blok:
    30 mei 2022
    Vandaag of morgen de eerste dag op weg naar Tours. Je bent een doorzetter,dus het zal je zeker lukken. Geniet ook van alles wat je tegenkomt. Veel succes. (en sterkte)
  11. Loek Hendriks:
    30 mei 2022
    Het is vandaag geworden. Nu in Gorinchem genieten van een kop koffie! Bedankt en hopelijk veel fietsweer. 😀
  12. Ronald Andrea:
    30 mei 2022
    Loek, veel plezier onderweg op je pelgrimstocht.