Voorbereiding en reis naar Tours voor deel 2

18 augustus 2022 - Nieuwegein, Nederland

Intussen ben ik twee maanden na het fietsen van deel 1. Thuis en tijdens de vakantie heb ik geprobeerd om regelmatig op de fiets te zitten om in conditie te blijven. 😊 Tijdens de zomervakantie heb ik de fiets op 3 augustus achter gelaten in het hotel in Tours, waar ik op 19 augustus zal overnachten. Heel fijn dat het mogelijk was en hij staat riant in een vergader- of trainingsruimte, die in de zomervakantie niet zal worden gebruikt. Samen met Pim reis ik met de trein naar Tours en Pim heeft een fiets gehuurd bij een lokaal fietsverhuurbedrijf. Op zaterdag 20 augustus hopen we alvast een kleine start te maken met het volgende deel. Pim zal een week meefietsen en dan weer teruggaan. We hopen dan in de buurt van Bordeaux te zijn, zodat hij eenvoudig met de trein, naar Tours kan reizen om de fiets weer in te leveren en vervolgens terug te reizen naar Nederland. Ik heb dan nog een paar dagen voordat ik bij de Pyreneeën zal zijn. Dat lijkt mij nog wel een “dingetje” om door de Pyreneeën te fietsen.

Ik denk dat het prettig is dat we de hele hete periode misgelopen zijn. Nu hopen dat het daadwerkelijk ook iets minder heet zal zijn in de komende maand. Verdere wensen zijn dat het ook weer niet een hele regenachtige periode gaat worden. 😊 In ieder geval heb ik er veel zin in!!!

.20220801_17473420220725_111132

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria Blok:
    18 augustus 2022
    Lieve Loek, een nieuwe start van de trip naar Santiago. En morgen samen met Pim naar Tours. Na Bordeaux pas gaan denken aan de Pyreneeën. We wensen Pim en jou veel energie en kracht toe. Wij zijn nu net uit Frankrijk. Maar wel met de auto.
  2. Loek Hendriks:
    20 augustus 2022
    Bedankt en inderdaad heel bijzonder om een aantal dagen met Pim te fietsen. De tocht geeft ook veel energie. Dat gaat vast helpen!
    Jullie hebben vast ook een mooie vakantie gehad en veel van de verbouwingen kunnen zien.
    Hartelijk groet ook van Pim.
  3. Rob:
    19 augustus 2022
    Veel plezier Loek met de komende etappe, gelukkig is het niet meer zo heet. Gezellig om zo samen met Pim te fietsen.
  4. Anja:
    19 augustus 2022
    Dag Loek en Pim,
    Wat een goed plan om samen dat stuk te fietsen. Een markant punt in jullie levens. Heb het goed ( zegt men in Vlaanderen).
    En Loek, je hoeft niet meer te spreken van “ vakantie”, je hebt nu voortaan altijd vakantie!.
    Hartelijke groet,
    Anja
  5. Loek Hendriks:
    20 augustus 2022
    Bedankt voor de leuke reactie. We gaan er samen een mooie tocht van maken tot Bordeaux met ruimte om veel te zien.
    Daarna ga ik over het volgende deel nadenken.
    Dat vakantie blijft er nog wel even inzitten hoor! Ook hartelijke groeten van Pim.