Naam:
Foto’s:
1054
Video’s:

Over mij

Met ingang van 1 april 2022 ben ik met pensioen gegaan. Een van de activiteiten die ik graag nog een keer wil oppakken is een grotere fietstocht.

Over mijn reis

In het verleden heb ik meerdere fietsvakanties gemaakt naar o.a. Hongarije (1988) en Indonesië en Maleisië (1989). Nu wil ik graag nog eens een fietsreis maken naar Spanje (Santiago de Compostela). In het afgelopen jaar ben ik begonnen met trainen om te kijken of mijn knieën dat nog kunnen en ik het leuk zou vinden.

Na verloop van tijd kon ik dat positief beantwoorden en ben ik mij verder gaan voorbereiden. De fiets uit 1988 heb ik bij Jansen Tweewielers in Vianen laten upgraden om een aantal verbeteringen te laten aanbrengen. Met dank aan Jeroen en collega's voor het resultaat!

Bezochte landen

Ik heb 32 landen (13%) bezocht:

Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Cuba, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, IJsland, Indonesië, Italië, Kroatië, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Nederland, Oostenrijk, Peru, Polen, Portugal, Saoedi-Arabië, Servië, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.